tisdag 10 november 2009

Tjooo


Mina killar och FavvoEmelie!!!






Tisdag kväll och min pojkvän skall på PINK på globen, lite avundsjuk e ja allt:P
Helgen har sprungit förbi med besök på museum, lek & buslandet och bus med världens bästaste Emelie! Det är så skönt för en ensamstående sliten å stressad mamma att få besök av någon som bara finns där och som leker med ens barn.. Shit det är helt obetalbart!

På jobbet är det mycket just nu eftersom vi har ett stundande föräldramöte och då vill man vara lite förberedd..

Denna vecka är killarna hos sin pappa men jag snodde dem ett par timmar idag och hann med middag, pepparkaksbak med grannpojken och lite mys till bolibompa:)
Inatt sov jag då ensam och de 2 första nätterna utan grabbarna är SKIT, på riktigt så är det helt fruktansvärt jag vaknar flera gånger under nätterna och har mardrömmar..
Nu är det dax för tvättstugan och sen blir det en kopp te framför tv:n!



Pöss å kram

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar