måndag 16 november 2009

And it is Monday.. Yeiii

Jo faktiskt så är det ju en grym dag för jag hämtade mina grabbar!
Jag har definitivt saknat ihjäl mig efter dom som jag gör varannan vecka.

Idag stack vi ner till Allum och köpte varsin "Bakugan" boll som är ascoolt.. man måste ha en... typ.. eller nåt??
Efter en sväng på Ica drog vi hem och lagade mat å fick i oss lite hallonglass:)
Grannen kom in och han och Linus sprang omkring som tokar och krockade så Linus flög rätt in i min stora golvkruka som gick i 10000000000000 bitar..
Sen var det in i duschen för att få bort all jord, plocka krukbitar, dammsuga och torka av all jord från väggen.. men tro mig att jag gjorde det med ett leende för MINA POJKAR ÄR HEMMA!!

I helgen fick jag ett ryck och körde 50 mil till mitt hjärta å världens underbaraste tjej! Vi hade en jättemysig helg, jag lärde mig spela Texas hold ém (stavas d så??) av Simons grymma föräldrar och jag vann nästan allt, om man bortser från 2 spelare och med tanke på att vi var 4 spelare så är jag nöjd:)
Jag fick även åka på handbollsmatch och se bästaste lirarn förlora... med så många mål så jag till slut tappade räkningen och började samla dammtussar i brist på underhållning. (JAG ÄLSKAR DEJ!)
Sen har jag hängt massa med Simons alldeles ljuvliga dotter.. hon har mitt hjärta som i en liten ask.

Ja livet är rätt härligt.. det här med ekonomi, varannan vecka med grabbarna, pojkvän 50 mil bort, ingen tid för vänner m.m. kan jag ta någon annan dag!

Over and out!!

Lots of Love HoneyPie!!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar