torsdag 5 november 2009

Hi honey!!

Idag var en helt überjävlig dag på jobbet, kändes som mitt huvud var nära att sprängas typ en miljard ggr. Men så är det vissa dagar har jag märkt.

Allt kändes givetvis mycket bättre när jag hade hämtat grabbarna och vi satt och käkade paj med en massa levande ljus och prat om ditt och datt.

En stund senare efter Dr Mugg och en Bamsetidning sussade vi alla sött tills jag kom på att kl var typ 8 och så tidigt går jag inte och lägger mig.

Nu har jag skurat lite skåpsluckor och målat naglarna lila och har även hört din ljuva stämma en hel del, me lajki!


Min tatuering känns jättebra och när jag fixat kameran måste jag lägga ut en bild så att alla kan få se!


Längtar efter dig min kärlek. Alltid.


MINA 3 GRABBAR LUA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar