onsdag 4 november 2009

Jag ville bara vara först..

med ett inlägg så att inte Simon vinner, å andra sidan är jag ju skaparen av vår blogg och han kan inte adressen ännu så man skulle kunna kalla det för lite fusk men bara jag vinner så är det helt ok med mig:)






Syftet är dock att vi skall kunna "blarra" av oss när vi känner för det och kanske kan någon därute hitta den ultimata lösningen på vårat avståndsproblem, me lajki!


Just det ja om det mot all förmodan skulle poppa upp en person som inte vet vår situation så ser den ut så här:






Kicki bor i Göteborg, hon är stolt mamma till 2 härliga killar på 4 och 5 år som hon har varannan vecka. Hon har i nästan 1 år varit upp över öronen förälskad i :





Simon som bor i Stockholm och är stolt pappa till 1 underbar tjej på 1.5 år som han har lite vimsig delad vårdnad om.



Mitt i allt kaos med x, jobb å familj försöker vi få se mer av varann och det är inte det lättaste eller det billigaste:P


Men eftersom att vi är världens mest envetnaste människor så kommer vi att lösa det!


Pöss och kram honey!!




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar