tisdag 10 november 2009

I like..

Att du har en kompis som kommer och hjälper dig när inte jag kan!
Rätt kasst och sitta 50 mil bort och känna sig lite hjälplös i många situationer.. and i know you knows it tooo!

Japp i dag/kväll va ja på PINK, and it was... well.. sisådär!
Vi drog just som sista låten spelades men vi slapp alla galna 14isar som skulle ut ur globen samtidigt och ja hann dessutom prata lite me dig innan du somnade i mitt öra..:)

Ja saknar dig och ska lägga mig nu me dig i mina tankar..
puss!

2 kommentarer:

  1. Meh lägg av, har du varit på PINK, min favvo ever. Var det bara så där?? Whywhywhy??
    Syster

    SvaraRadera
  2. Fy vad elakt, haru dissat sötaste Sabbe??
    Shit Simon det är ju snart jul ffs!!

    Fast ja älskar dej ändå...

    //Kicki

    SvaraRadera