tisdag 24 november 2009

Tisdag kväll

och jag har kidnappat killarna.. fast på helt lagligt sätt dvs pratat med deras pappa. Jag och barnen hade en underbar helg som började med middag hemma hos min mamma med min syster och hennes kille Selim.. på lördagen var jag och grabbarna med goa Emelie på Liseberg, vi hann med att lämna önskelista hos tomten, fula ord i kaffekoppen och killarna åkte grodan typ 1 miljon ggr:) På söndagen var det ösregn och jag som är världens smartast mamma sa att de kunde få välja aktivitet för dagen.. bad idea.. "BUSHUSET MAMMA"!! Försökte på alla sätt och vis att få dom att välja något annat men 2 tim senare var vi och alla andra ungar i hela Göteborg där:P


På väg hem från Liseberg:)








Till helgen kommer mitt hjärta äntligen och gud va jag har längtat.. lr just nu så längtar jag fortfarande.. jaja fatta grejen lixom:P

Vill bara skicka en STOR kram till min fantastiska mamma som äntligen hittat hit.. Jag älskar dej mamsen!

Over and out**

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar